Zestaw dnia!

Wczoraj dokładnie o godzinie 00:22 w moim niemogącym spać mózgu zrodził się pewien pomysł. Właściwie dwa, ale drugi pokaże w swoim czasie czyli może dzisiaj. W każdym razie zdążyłam już polubić to, że pomysły na blogowe posty przychodzą mi w rożnych dziwnych okolicznościach i porach.
A przechodząc do meritum mojego pomysłu postanowiłam zając się na blogu takim mini szafiarstwem, jednakże w innej wersji niż widzicie to ewryłer w blogosferze. 
Nie jest mi obca strona http://www.przymierzaj.pl/ i wiele innych tego typu, dlatego postanowiłam dzielić się z Wami moją małą modową twórczością. Jest to sztuka zwana "tworzeniem zestawów", która na dobrą sprawę towarzyszy mi od dawien dawna, a teraz Wy będziecie mieli okazje je zobaczyć... o ile jest ktoś kto tu codziennie jest specjalnie, a nie z czystego, głuchego przypadku ;)

Mój pierwszy tutejszy zestaw, myślę w sam raz na dzisiejszą pogodę, która nawiedza moją okolicę.
Od razu mówię, na wycenę zestawu nie patrzcie, bo równie dobrze można się w podobne, albo nawet lepsze rzeczy zaopatrzyć w innych tańszych sklepach czy też w second- handach. 

Moim zamiarem było stworzenie lekko rockowego zestawu, z bardziej delikatnymi deseniami. Wiadomo, gdy kobieta ubrana jest z pazurem od razu wygląda lub też czuje się pewniejsza siebie, bardziej seksowna i skłonna do wyzwań. Zaczęłam delikatnie od normalnego białego topu, który właściwie w swojej szafie ma każdy i każda. Na top kolorowa, bardzo kwiatowa, zwiewna i dziewczęca koszula z dłuższymi rękawami. Dolna partie zdobią czarne, skórzane legginsy oraz stylowe czarne półbuty z ćwiekami. Bardzo ciekawymi akcesoriami jest lekka biżuteria i niesamowita kolcowana torebka. 

Myślę, że rockowe elementy połączone z tymi bardziej neutralnymi prezentują się całkiem nieźle.





Top - Anataka (39 zł)
Koszula - New Yorker (69,95 zł)
Legginsy - Reserved (49,99 zł)
Półbuty - http://www.stylowebuty.pl/ (139 zł)
Torba - Bershka (159 zł)
Naszyjnik - Bershka (29,90 zł)
Bransoletka - By Dziubeka (111 zł)
Kolczyki - By Dziubeka (148 zł)


Jak to się mówi, pierwsze koty za płoty :)

Komentarze

  1. Jeżeli lubisz tego typu strony to polecam http://glamstorm.com, również wirtualna przymierzalnia + styliasta w jednym. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty