Zestaw dnia!

Ostatniusieńki weekend wakacji. Czas wracać do domu, do pracy, do szkoły, a pech chce, że wcale się wracać nie chce. Niestety nie każdy jest gotowy na rutynę, która na pewno czasem będzie w nas uderzać. Cóż, pozostaje się cieszyć tym co mamy i postarać się wnieść trochę energii na te nasze bliskie już potyczki z rzeczywistością, niestety nie zawsze kolorową. 

W tą już wrześniową sobotę, która ani trochę nie przypomina już tych sierpniowych dni chciałam pokazać Wam kolejny stworzony przeze mnie zestaw. Na dworze widzimy (przynajmniej ja widzę u siebie) szarość, bylejakość i wilgoć, a czujemy drobny, na szczęście nie duży chłodek, dzięki czemu nie musimy jeszcze ubierać się jak eskimoski. Dzisiaj znowu troszkę rocka i troszkę kobiecości. Nie zdziwcie się, gdy tak będzie częściej, bo niestety (a może i stety) jestem fanką takich zestawień. 

Na górę tradycyjny i zawsze modny biały top, na to niesamowicie "hot" skórzana kurteczka. Zaś na dole widzimy właśnie tą dziewczęcą część w postaci pięknej prześwitującej różowej spódnicy maxi, które w tym sezonie zarówno letnim jak i jesiennym są strzałem w dziesiątkę. Na stopach ekstremalnie wysokie i bardzo zebrowate sandałki. Ciekawym i pięknym dodatkiem jest modna koronkowa torebeczka serduszko. Co do biżuterii, myślę, że wystarczy jeden, ale za to bardzo konkretny wisior i małe kolczyki. Myślę, że wyszło nieźle ;)






Skórzana kurtka - Reserved
Top - Anataka
Spódnica - fullOfStyle.Pl
Buty - River Island
Torebka - Mohito
Naszyjnik - By Dziubeka
Kolczyki - Saltandpepper.Pl


Komentarze

Popularne posty